- Shop & Play
- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Klantenservice
- Verzenden en retourneren
- Klachten
- Sitemap
Verzenden en retourneren
Nederland: €5,50 – Gratis verzending vanaf €60 (maximaal 100x70x50 en maximaal 30 kg)
Brievenbuspakket: €3,95
België: €7,25 – Gratis verzending vanaf €110
Duitsland: € 7,25 – Gratis verzending vanaf €110
Luxemburg: €11 – Gratis verzending vanaf €120
Denemarken: €12,95 – Gratis verzending vanaf €150
Zweden / Noorwegen: €18,50 – Gratis verzending vanaf €250
Italie / Spanje/ Frankrijk: €12,50 – Gratis verzending vanaf €150
Elke bestelling die voor 15:00 uur gedaan wordt, wordt dezelfde dag nog verzonden (met uitzondering van weekeinden en feestdagen). Omdat we afhankelijk zijn van de bezorg dagen van PostNL, kan je met onderstaande tabel zien wanneer de bestelling verwacht kan worden. Deze tabel is gebaseerd op een bestelling voor 15 uur. Een bestelling na 15 uur wordt gewoonlijk 1 dag later bezorgd.
Bestellingen die vlak na elkaar geplaatst worden voor hetzelfde adres worden in overleg in 1 zending verzonden en ontvangen indien van toepassing daarbij 1 cadeau.
Besteldag | Dag van levering |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Retourneren
Voor je bestelling geldt een wettelijk zichttermijn van 14 dagen. Binnen dit termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen in huis (niet gebruiken).
Heb je een artikel ontvangen dat toch anders is dan je verwachting, of is het artikel toch niet de juiste maat, geen probleem. Neem in dit geval binnen 14 dagen contact met ons op, zodat we je kunnen helpen bij het retourneren of ruilen van het product.
Stuur je pakket binnen 14 dagen naar ons terug. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is dat wil zeggen schoon, met kaartjes, onbeschadigd, reukloos en vrij van hondenharen. Is het artikel niet schoon dan brengen wij €5 schoonmaakkosten in rekening.
Na ontvangen van je retour storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug, inclusief de eventuele verzendkosten.
Heeft een artikel in een ruimte gelegen waarin wordt gerookt of gefrituurd etc.? Dan is onze ervaring dat we deze lucht niet meer uit het artikel krijgen en het artikel onverkoopbaar is. Dit is met name van toepassing op artikelen van stof zoals een tuig of (bad) jassen.
Is het artikel niet meer verkoopbaar dan kun je ervoor kiezen dat we het weer naar je terug sturen, de verzendkosten zijn dan wel voor eigen rekening, indien je dit niet wenst dan doneren we het artikel aan een asiel of goed doel en kunnen we helaas geen geld terug storten.
De retourkosten zijn voor eigen rekening, mits het een ondeugdelijk of foutief product betreft, dan nemen wij de kosten voor onze rekening.
Het pakket terug zenden kan middels een retourlabel die wij je direct na het melden van de retour toe mailen. Dit label kun je online betalen, uitprinten, op de doos plakken en inleveren bij een PostNL punt. Dit is alleen mogelijk binnen Europa. De kosten hiervan zijn €6,95. Voor Belgïe zijn de kosten €16,40 (dit betreft een verzekerd pakket via PostNL, indien je het zelf voordeliger kan verzenden mag dat ook, wel op eigen risico). Wil je de retourkosten van een ander land weten, stuur ons dan een mail, dan kijken we het voor je na.
Uitsluitingen op het retourneren van producten zijn custom artikelen die speciaal naar wens zijn gemaakt.
Het verschuldigde bedrag zal na ontvangst van je retour teruggestort worden, mits de artikelen in goede staat zijn ontvangen.
Heb je van hetzelfde artikel een andere maat/kleur nodig? Dan sturen we die op zodra de verkeerde maat binnen is. Voeg hiervoor een briefje toe met welke maat/kleur je graag wenst te ontvangen.
*Indien niet de gehele order retour wordt gezonden, zullen alleen de kosten van het geretourneerde product worden gecrediteerd.
*Toeslagen op verzendkosten of betaalkosten worden niet gecrediteerd.
Bij een bestelling van een bepaald bedrag verrassen we je graag met een gratis cadeau. Toch kan het zijn dat je achteraf wilt afzien van (een deel van) je bestelling.
Als je bestelbedrag onder het bedrag uitkomt na het retour sturen van jouw bestelling, dan kun je het cadeau mee terug zenden of als je het wilt houden kunnen we de waarde van het cadeau bij je in rekening brengen. Bij een omruiling kunnen wij helaas geen dubbele cadeaus geven.
Wilt je iets retourneren? Neem dan contact op via e-mail [email protected] met vermelding van je ordernummer.
For all other questions
Call us
Text call us
Email us
Social media
Socials
The Dog Lounge
Zaltbommel Nederland
NL862308410B01
82022569