- Shop & Play
- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Klantenservice
- Verzenden en retourneren
- Klachten
- Sitemap
Klachten
Waar kan ik met mijn klacht terecht?
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
For all other questions
Call us
Text call us
Email us
Social media
Socials
The Dog Lounge
Zaltbommel Nederland
NL862308410B01
82022569