Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op de website zijn inclusief btw. Zo voorkomen we dat je achteraf verrast wordt met onvoorziene kosten.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Indien u een klacht heeft over ons of over een product, laat het ons dan weten. We doen onze best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. U kunt uw klacht versturen via de contact pagina

 

Hoe kan ik betalen?

The Dog Lounge kent meerdere manieren om te betalen. Op de webshop kan elektronisch betaald worden met iDeal, Sofort en Mister Cash. Wij kunnen garanderen dat dit volledig veilig gebeurt. Daarnaast is het mogelijk om via bank overschrijving te betalen. Deze betaal methode heeft als enige nadeel dat de bestelling pas verzonden wordt na ontvangst van de betaling. Afhankelijk van het land en de bank, kan dit variëren van dezelfde dag of een paar dagen. Wij controleren dagelijks de rekening op binnengekomen betalingen. Als laatste is het mogelijk om via rembours te betalen. U betaald dan aan de post bezorger. Omdat PostNL hiervoor hogere bedragen rekent, zullen wij dit bij u in rekening moeten brengen. Na betaling aan de post bezorger, krijgt u uw bestelling.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De website berekend automatisch de verzendkosten per bestelling. Indien de bestelling via briefpost verzonden kan worden, gelden de tarieven voor briefpost. Indien de bestelling te zwaar of te groot is voor briefpost, zal deze via een pakket worden verzonden. The Dog Lounge maakt gebruik van de diensten van PostNL. Voor het versturen van een pakket binnen Nederland geldt een gereduceerd tarief van €4,95.

 

Wat zijn de kosten bij retourneren?

Indien gebruik gemaakt wordt van het herroepingsrecht, zullen de bestel en verzendkosten worden gecrediteerd. De verzendkosten van de klant naar de webshop, zijn voor kosten van de klant (tenzij anders afgesproken).

 

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (The Dog Lounge) bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *